wtorek, 24 stycznia 2012

67. Laurka Kotowska

1% PODATKU DLA LAURY!

Mam na imię Laura i jestem bardzo ciężko chora na dwie rzadkie choroby genetyczne – klątwę Ondyny oraz chorobę Hirszprunga. Schorzenia upośledzają moje podstawowe funkcje życiowe, takie jak oddychanie, trawienie pokarmów i wydalanie oraz uzależniają moje życie od specjalistycznej aparatury. Podczas snu muszę być podłączona do respiratora, gdyż we śnie nie potrafię oddychać. Muszę też być dożywiana przy pomocy kroplówek.

Gdy się urodziłam, lekarze dawali mi małe szanse na przeżycie. Ale ja pokonałam przeciwności losu i teraz jestem radosnym dzieckiem, wspaniale się rozwijam i mam wielkie plany na przyszłość Dzięki wsparciu ludzi dobrej woli mogłam być intensywnie rehabilitowana, dzięki temu dziś prawie nie widać po mnie mojej choroby! Jeśli chcesz nadal wspierać mnie w walce o zdrowie, proszę przekaż swój 1% podatku. Dziękuję!!!


Fundacja „Rodzina Nadziei” nr konta
93 1500 1706 1217 0001 1229 0000
KRS: 0000068136  (Z DOPISKIEM ”DLA LAURY")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane