niedziela, 12 lutego 2012

76. Daniel Lewiński

Nazywam się Daniel Lewiński, mam 33 lata.

Cierpię na rzadkie, do tej pory niezdiagnozowane schorzenie polegające na zaniku kostnym, w wyniku którego doznałem już między innymi samoistnego, patologicznego złamania kości udowej.

W czerwcu 2007 roku zdiagnozowano u mnie nowotwór złośliwy kości. Jak się później okazało – już po zastosowanym leczeniu na raka – diagnoza ta była błędna, bo wynik biopsji, który wskazał raka oparty był nie na moim materiale, lecz pochodzącym od innego pacjenta.


Przeszedłem leczenie chemioterapią, jak również kilka operacji w tym wycięcie 25 cm kości udowej z otaczającymi ją mięśniami i zastąpieniem jej endoprotezą. Podczas leczenia zostałem dodatkowo okaleczony. Uszkodzono mi kolano czego efektem jest sztywna noga. Obecnie mam zmiany w drugiej nodze jak i całym szkielecie (rozmiękczanie kości). Poruszałem się do niedawna o kulach, obecnie mój towarzysz – ból – zmusił mnie do coraz częstrzego korzystania z wózka inwalidzkiego.







Moja choroba, która została błędnie zdiagnozowana, cały czas postępuje. Dlatego też wymagam dalszej diagnozy przyczyny mojego złego stanu zdrowia, oraz specjalistycznego leczenia jak i stałej indywidualnej rehabilitacji, która jest bardzo kosztowna i poza moim zasięgiem finansowym.

Posiadam wstępny kosztorys tygodniowego pobytu w szpitalu (Universitatsklinikum) w Munster, którego celem jest przeprowadzenie specjalistycznej diagnostyki.

Na dzień dzisiejszy kwota jaką muszę posiadać, aby rozpocząć diagnozę to 7.000 Euro.

Dlatego zwracam się do wszystkich Ludzi Dobrej Woli o każdą pomoc finansową, w celu ratowania mojego zdrowia i życia.Przekazując 1% podatku lub darowiznę Fundacji Avalon z dopiskiem LEWIŃSKI, 230 wspieracie Państwo mój plan powrotu do zdrowia.

Ponadto od 26 stycznia 2012 roku działa sms-owe wsparcie mojego leczenia. (SMS na numer 7255 o treści serce.daniel).

Natomiast, od dnia 29 stycznia 2012 roku na moim blogu umieszczona jest internetowa możliwość wspierania mojego leczenia za pomocą przelewów PayPal.

[System ten pozwala na dokonanie przelewów za pomocą karty kredytowej (VISA, Mastercard, itp.) lub też za pośrednictwem specjalnego konta skonfigurowanego wcześniej. Korzystanie z systemu jest całkowicie darmowe dla ofiarodawcy, a wpłatę można dokonać z każdego miejsca na kuli ziemskiej - pod warunkiem dostępu do internetu i posiadania karty umożliwiającej płatności przez internet. ]


Wszystkim ofiarodawcom serdecznie dziękuję.

 
 
http://www.fundacjaavalon.pl/nasi_beneficjenci_2/156/lewinski_daniel.html 







2 komentarze:

  1. Pozdrawiam serdecznie i zycze panu szybkiego powrotu do zdrowia! Prosze sie nie poddawac! Teresa

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane