środa, 3 października 2012

197. Pomóżmy Arturowi!

Źródło: http://www.zycie-gostynia.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=5394:-pomomy-arturowi&catid=1:powiat&Itemid=81

alt
Artur ma 24 lata. On, jego rodzice i siostra mocno wierzą w to, że pomogą im ludzie. Pomogą uzbierać 154 000 złotych na protezę nogi, którą młody mężczyzna stracił wskutek ciężkiej choroby. Proteza pozwoli mu normalnie żyć.
Nazywam się Artur Czupryński. Mam 24 lata. Wraz z rodzicami i moją siostrą mieszkamy w Siemowie, koło Gostynia. Jestem studentem IV roku Prawa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Moja choroba zaczęła się w 2003 roku od złamania kości udowej. Po licznych i skomplikowanych operacjach założono mi endoprotezę stawu kolanowego. Przez następne lata stan mojego zdrowia ciągle się pogarszał. 16 marca 2012 roku w sytuacji zagrożenia życia dokonano amputacji nogi. Dzisiaj wracam do zdrowia i aby ukończyć studia, zdobyć wymarzony zawód i podjąć pracę potrzebuję protezy, która umożliwi mi w miarę normalne życie. Koszt takiej protezy to 154.000,00 zł.
Dofinansowanie z NFZ-u i PFRON-u wynosi jedynie 9.800,00 zł.

Leczenie, rehabilitacja i zakup protezy, niestety znacznie przekraczają możliwości finansowe mojej rodziny. Zwracam się z wielką prośbą do ludzi dobrej woli i wielkiego serca o pomoc w zakupie takiej protezy.

Będę ogromnie wdzięczny za każdą ofiarowaną kwotę.

Artur Czupryński


Numer konta udostępniony przez Stowarzyszenie "Dziecko" dla Artura Czupryńskiego

Bank DnB Nord o/Rawicz 33 1370 1327 0000 1706 4271 1700
z dopiskiem "DLA ARTURA".


Bank DnB NORD Polska S.A.
Oddział w Rawiczu
ul. Rynek 16
63-900 Rawicz
Stowarzyszenie "Dziecko"
ul. Bojanowskiego 14a
63-800 Gostyń

Zezwolenie Starosty Powiatu Gostyńskiego nr OSK.5311.2.2012 z dnia 20.08.2012r

Artykuł o Arturze z gazety Gostyńskiej. ABY POWIĘKSZYĆ POBIERZ!




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane