niedziela, 21 lipca 2013

291. Łukaszek Gibałka- Pomóż uratować moje serduszko!

Źródło: http://www.lukaszek-gibalka.blogspot.com/



Historia Łukaszka

Urodziłem się 30 stycznia 2009. Przyszedłem na świat z połową serduszka, mam tylko lewą komorę. To bardzo trudna wada, wymaga całkowitej zmany układu krążenia. Po kolejnych operacjach serca, wystąpiły u mnie powikłania neurologiczne tj. udar niedokrwienny mózgu, krwawienie śródczaszkowe i dokomorowe, przez które w drugim roku życia rozwinęło się u mnie wodogłowie i mam założoną zastawkę komorowo-otrzewnową. Dzięki intensywnej rehabilitacji nadrabiam zaległości i każdego dnia staram się doganiać zdrowych rówieśników. To wciąż nie koniec planowanego leczenia… teraz moje serduszko znowu potrzebuje pomocy.... Dziś zapisując nasze wspomnienia mam skończone 4 latka. Do tej pory przeszedłem pięć operacji serca i osiem operacji głowy. 42 godziny swojego życia, spędziłem na stole operacyjnym. Teraz moje serduszko znowu potrzebuje pomocy....


Skontaktowaliśmy się z prof. Edwardem Malcem, wybitnym kardiochirurgiem operującym dzieci z serduszkami jednokomorowymi w Klinice w Munster. Nowoczesna metoda, którą od lat operuje Profesor, daje mniejsze ryzyko powikłań i większą szansę na możliwie komfortowe życie naszego dziecka. Operacja, co bardzo ważne odbywa się na bijącym sercu. Metoda ta wciąż niedostępna jest w Polsce…


 Profesor po przeanalizowaniu dokumentacji medycznej, zakwalifikował Łukaszka do dalszego leczenia serduszka. Operacja ma się odbyć jeszcze w tym roku. Jednak NFZ nie refunduje leczenia odbywającego się poza granicami kraju, a  koszt takiego zabiegu to 36 500 euroto około 160 000 zł. Kwota ogromna, przerastająca nasze możliwości finansowe, wręcz  nierealna, jest w tym przypadku ceną życia naszego synka…

Bez pomocy ludzi dobrego serca, nie uzbieramy tak ogromnej kwoty. Dlatego zwracamy się do wszystkich z wielką prośbą o pomoc w ratowaniu  naszego dziecka.

Za każdą pomoc i okazanie serca już teraz bardzo dziękujemy.


    


Łukaszek z rodzicami



Jak pomóc?

PROSZE O POMOC


Wszystkie osoby, które zechcą pomóc ratować moje serduszko mogą to uczynić dokonując wpłaty na rachunek:


Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis
 ul. Nałęczowska 24
20-701 Lublin


86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 koniecznie z dopiskiem „Łukasz Gibałka”


Dla wpłat zagranicznych:
USD PL93 1600 1101 0003 0502 1175 2024 z dopiskiem „Łukasz Gibałka”

EUR PL50 1600 1101 0003 0502 1175 2022 z dopiskiem „Łukasz Gibałka”




Kod SWIFT dla przelewów z zagranicy: ppabplpk
pomóc można również klikając w poniższy link - to prosty i szybki sposób przekazania darowizny:


Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis nie pobiera ze zbieranych funduszy żadnych prowizji ani innych kosztów związanych z prowadzeniem zbiórki.
Informujemy również, że wszelkie darowizny podlegają odpisom podatkowym:
- dla osób fizycznych limit do 6% od dochodu


 - dla osób prawnych limit do 10% od dochodu


Szczegóły na stronie




Łukaszek na FB:
(kliknij w zdjęcie poniżej)
https://www.facebook.com/pages/%C5%81ukaszek-Giba%C5%82ka-poznaj-moj%C4%85-histori%C4%99-i-pom%C3%B3%C5%BC-mi/408273315936433


Zbiórka dla Łukaszka na portalu Siepomaga:
(kliknij w zdjęcie poniżej)

Kontakt:
Kontakt do mamy: Magda Pręcikowska

adres e-mail:   mprecikowska@wp.pl

Nr telefonu : 514 854 607


Skontaktować się można również klikając w poniższy link:

Magda Pręcikowska 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane