wtorek, 29 stycznia 2013

257. Dorota Ratajczyk


Witam wszystkich ludzi dobrego serca.
Nazywam się Dorota Ratajczyk. 3 czerwca 1996r. przestałam chodzić całkowicie na kilka miesięcy (diagnoza-Stwardnienie Rozsiane). Syn miał 11 miesięcy, a więc było dwoje niemowląt w domu (duże i małe). Po pobycie w szpitalu-sterydach, rehabilitacji zaczęłam chodzić profesor zaproponował mi Interferon (brałam 4 lata) oprócz tego starałam się rehabilitować. Powiedziałam sobie nie poddam się będę chodzić chociażby ze względu na dziecko. Od 2009r. jestem w programie Interferonu, wciąż się nie poddaję, ale robię już coraz krótsze odcinki bo nogi słabną. Aby utrzymywać dotychczasowy stan, potrzebna jest fachowa rehabilitacja, żeby częściowo zatrzymać chorobę, a moja renta wynosi tylko 545zł netto. Posiadam Subkonto w Fundacji „Dobro Powraca’’ na które chciałabym prosić o przekazanie 1% podatku lub darowizny. Każda złotówka przyczyni się do mojego zdrowia poprzez rehabilitacje.
Z góry dziękuję wszystkim z całego serca.
Nazwa OPP : Dobro Powraca-Fundacja na rzecz Chorych na Stwardnienie Rozsiane
Numer KRS : 0000338878
Cel szczegółowy : Dorota Ratajczyk
Dane do przelewu darowizny :
BRE BANK SA Oddział Korporacyjny Wrocław
95 1140 1140 0000 2133 5400 1001
Odbiorca :
Dobro Powraca-Fundacja na rzecz Chorych na Stwardnienie Rozsiane
Opis przelewu:Dorota Ratajczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane