wtorek, 3 kwietnia 2012

113. Pomóżmy Danielowi

Kochani Daniel potrzebuje ogromnej sumy- 52.500,00 Euro, na operację. Proszę pomóżmy!

Źródło: http://www.wpotrzaskuchoroby.blogspot.com/2012/04/bez-was-nie-dam-rady.html

Bez WAS nie dam rady

Kochani, niestety nie otrzymałem jeszcze epikryzy z pobytu w Klinice w Munster. Dowiedziałem się, że profesor, który jest moim lekarzem prowadzącym, był przez tydzień na urlopie. I do tego nadchodzące święta przedłużają biurokratyczną procedurę opracowania mojej dokumentacji. Tak jak Wam już pisałem, nadal nie wiem na co choruję. Na niektóre zapytania dostałem już odpowiedź, na następne muszę jeszcze poczekać. 

Otrzymałem natomiast kosztorys dalszego etapu mojego „leczenia”. O tym etapie rozmawiałem z profesorem i lekarzami w obecności tłumacza przysięgłego w ostatnich dniach mojej hospitalizacji w Klinice. 

Podczas tej rozmowy profesor poinformował mnie, że endoproteza wstawiona w Polsce jest za długa, mięśnie wokół niej nie zostały przyszyte prawidłowo, przez co jest niewydolność mięśniowa w obszarze lewego stawu biodrowego co skutkuje brakiem stabilizacji w nodze. 

Kolejnym etapem, według niemieckiego profesora, jest wykonanie operacji polegającej na: wymianie całej endoprotezy na krótszą, plastyce mięśni udowych, uwolnieniu unieruchomionego kolana itp. Jednym słowem czeka mnie bardzo inwazyjna operacja. Na samą myśl przechodzą mnie ciarki. 




Dowiedziałem się, że operacja jest priorytetem, ponieważ mój obecny stan lewej nogi naraża mnie na kolejne uszkodzenia kości przez to powstają zmiany przeciążeniowe i zwyrodnieniowe w całym szkielecie. 

Obecna wycena przerosła moje wyobrażenia o kosztach związanych z tą operacją. 

Otrzymany kosztorys leczenia etapowego to 52.500,00 Euro!!! 



Jestem przerażony tak ogromną kwotą potrzebną do wykonana operacji całej nogi, dzięki której – wg profesora – zmniejszą się moje objawy bólowe, mógłbym przestać korzystać z wózka, a później nawet odstawić kule. 

Mimo, że to mnie wszystko przeraża, chcę się leczyć, chcę wyzdrowieć. Chcę błagać o dofinansowania, datki i Waszą pomoc, gdyż tak bardzo chciałbym móc chodzić. 

Jeszcze tak niedawno nie śmiałem nawet marzyć, że będę mógł poruszać się bez wózka i kul. A dziś jest szansa, która przybliża mnie do normalności, ale niestety bez pieniędzy na tą operację, nie mam szansy na w miarę normalne życie. 

Co robić??? Jak uchwycić tą szansę??? Jak sobie pomóc, bym mógł potem Wam podziękować swoim niezmarnowanym życiem??? 

Już tyle dla mnie zrobiliście. Jesteście cudowni! Nie mogę zaprzestać walczyć o moją przyszłość. Muszę i chcę dalej starać się o dostanie pomocy, na moje dalsze, etapowe leczenie. Jestem to winny mojej rodzinie, przyjaciołom i Wam Kochani.

Proszę pomóżcie mi w tej walce. Pomóżcie uratować moje zdrowie. 

Proszę bądźcie ze mną na tej ciężkiej drodze, która zaprowadzić może mnie do zdrowia i szczęścia.
Przypominam- Danielowi można pomóc:

1% podatku

Warto mieć wpływ na to jak zostanie wykorzystany nasz podatek.
Pamiętaj! Przekazanie podatku nic nie kosztuje, a może stać się najdroższym darem, który przyczyni się do uratowania mojego zdrowia i życia.
Z całego serca dziękuję, za każdą formę wsparcia.

JAK PRZEKAZAĆ 1% PODATKU NA MOJĄ RZECZ
Kto może przekazać 1%?

Zgodnie z zasadami obowiązującymi od 1 stycznia 2007r. 1% na rzecz organizacji pożytku Publicznego mogą przekazać:
•    płatnicy podatku dochodowego od osób fizycznych
•    płatnicy podatku liniowego
•    ryczałtowcy
•    osoby uzyskujące dochody z rynków finansowych (giełda i inne)
•    osoby uzyskujące dochody z rynku nieruchomości, a więc wszyscy, wypełniający PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38.


INSTRUKCJA:
Krok 1Oblicz podatek należny wobec Urzędu Skarbowego, wypełniając zeznanie PIT (np. PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38)

Krok 2
. Wypełnij rubrykę  WNIOSEK O PRZEKAZANIE 1% PODATKU NALEŻNEGO NA RZECZ ORGANIZACJI POŻYTKU PUBLICZNEGO (OPP). W tej rubryce wpisz następujące dane:

Numer KRS: 0000270809 - w tym roku nie trzeba podawać nazwy Fundacji – wystarczy sam KRS

Wnioskowana kwota: kwota, którą chcemy przekazać na rzecz organizacji, wnioskowana kwota nie może przekraczać 1% kwoty podatku należnego, po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół.

Krok 3
Cel szczegółowy 1% – Podajemy „1% – LEWIŃSKI 230
. Wypełnij rubrykę INFORMACJE UZUPEŁNAJĄCE! WAŻNE!!!

W poz.126 podajemy swoje dane kontaktowe celem umożliwienia przesłania nam podziękowania.


Wszystkim ofiarodawcom serdecznie dziękuję.

Darowizna

Darowiznę może wpłacić każda osoba, w dowolnym momencie, także z zagranicy.
Przekazaną Fundacji darowiznę można odliczyć od podatku.


JAK PRZEKAZAĆ DAROWIZNĘ NA MOJĄ RZECZ


Należy po prostu dokonać przelewu bankowego ( może być przelew internetowy) lub wpłata na poczcie.


W tytule wpłaty należy wpisać DANIEL LEWIŃSKI 230 (moje imię, nazwisko i numer subkonta)


Nazwa odbiorcy:  FUNDACJA AVALON - Bezpośrednia Pomoc Niepełnosprawnych
                             ul. Michała Kajki 80/82 lok.1 04-620 Warszawa
                             KRS: 0000270809


Dane do przelewu kwoty darowizny:


  • Przelewy krajowe:
          Konto: 62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
          Prowadzone przez: BNP Paribas Bank Polska SA


  • Przelewy zagraniczne:
    International Bank Account Number
    IBAN: PL62 1600 1286 0003 0031 8642 6001
    SWIFT/BIC: PPAB PLPK




    Wszystkim o

    SMS- wsparcie

    Wysyłając



    SMS na numer 7255

    o treści

    serce.daniel
    (wielkość liter nie ma znaczenia)


    wspierasz moje leczenie.

    Koszt sms to 2,00zł netto / 2,46zł brutto.


    Z całego serca wszystkim ofiarodawcom dziękuję.

    ę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane