poniedziałek, 11 czerwca 2012

145. Poznaj świat Piotrusia...

Źródło: http://piotrek-tymkow.blogspot.com

Nasza historia


Piotruś urodził się 03.07.2007 r. dostał 10 punktów Apgar, byłam przeszczęśliwa. Mając 8 miesięcy nauczył się sam siadać, nie mając roku już chodził.

Gdy Piotrek miał około 2 latek zaniepokoiło mnie to, że oglądając bajkę trzyma się firanki, kręci pieluszką, oczywiście lekarz rozwiał moje obawy ale one niestety powróciły, bawił się inaczej od innych dzieci, nie reagował na swoje imię, nie zwracał uwagi czy jestem czy mnie nie ma. Powróciłam do lekarza i stwierdzenie "Pani syn cofnął się w rozwoju". Dostaliśmy skierowanie do Neurologa, niestety na wizytę czekaliśmy 9 miesięcy…….

Neurolog podejrzewał autyzm, uspokajał mnie, że to tylko podejrzenie nie diagnoza. Dostaliśmy skierowanie do Psychiatry dziecięcego, jak usłyszałam, że trzeba czekać kolejne kilka miesięcy poprosiłam o wizytę prywatną – wizyta była na kolejny dzień…..

Po kilkunastu minutach psychiatra zdiagnozował AUTYZM WCZESNODZIECIĘCY. Mój świat zatrzymał się i pytanie czy sobie poradzę z tą chorobą...



Apel o pomoc




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane