poniedziałek, 5 listopada 2012

211. Ziomek-poziomek

Źródło: http://www.ziomek-poziomek.com.pl/



Witam wszystkich,

Mam na imię Ziemowit - jak kto woli
Ziemek lepiej brzmi.
Urodziłem się 17 września 2011 r.
Byłem baaardzo długo oczekiwanym dzieckiem :) oczywiście się nie chwaląc ;)

Po nagłym zatrzymaniu krążenia oraz niedotlenieniu doszło u mnie do zaników kory mózgowej oraz co gorsze uszkodzenia centralnego układu nerwowego, zakażenie wirusem cytomegalii oraz napady padaczkowe, jestem po zabiegu tracheotomii oraz gastrostomii ... nie poddaje się i będę cały czas walczyć o to aby jakość mojego życia zanadto nie odbiegała od jakości życia moich rówieśników.



"Początki bywają trudne"
Kiedy wróciłem z moimi rodzicami do domu odrazu dałem się we znaki :] - ale mimo wszystko rodzice zachowali zimną krew i zaczęli się mną zajmować jakby mieli już conajmniej dwójkę dzieci a przecież ja jestem ten pierwszy i ...... najważniejszy :)
Rozwijałem się prawidłowo - nic nie wskazywało na to, że coś mi jest. Owszem zdarzało mi się "dawać czadu" jak to moja mama mawia - ale "nocki" były raczej przespane. Nie powiedziałem Wam najważniejszego - bardzo kocham swoją Mamusię no i Tatusia też :)
Najbardziej lubię kiedy mówią do mnie ...

pierwszy krzyk
17.09.2011 godz 18:57


To był ten dzień, ta godzina kiedy to wydałem z siebie pierwszy krzyk - Tata mi cały czas powtarza, że podobno wszystkie piętra w szpitalu mnie słyszały :) a ja sobie myślę, że taki mam dar :)
3750 gr tyle ważyłem - jak na chłopca urodzonego przez "cc" jest to całkiem dobry wynik :)
Aha i najważniejsze 10/10 - ale co z tego .......

23.09.2011 WOLNOŚĆ !!

W końcu wypuszczony do domu. Wraz z bardzo przejętymi nową rolą rodzicami udałem się do mojego domku - tam zobaczyłem swój własny "kącik" oraz co bardzo ważne zostałem ciepło przywitany przez Naszego pieska - SHILKĘ


TO CO ZIEMEK LUBI NAJBARDZIEJ I CO NAJLEPIEJ MU SŁUŻY TO ĆWICZENIA !!!
Aktualnie ćwiczymy kilkoma metodami, jesteśmy otwarci na nowe sposoby rehabilitacji Ziomka.
Podstawą jest metoda Bobathów oraz Vojty, dodatkowo codziennie stosujemy metodę sakralną lub inaczej zwaną terapiąCzaszkowo-Krzyżową, która pomaga odblokować efekty uzyskane przy pozostałych metodach. Jesteśmy też w stałym kontakcie z logopedą, ciocią Moniką która intensywnie masuje buźkę Ziemka tak by pobudzić ją do połykania - oczywiście sami również bierzemy z Niej przykład.
Od dłuższego czasu również staramy się wprowadzać stymulację wzroku za pomocą różnokolorowych tablic ( głównie kolory czarny-biały-czerwony ) oraz lampionów, ekranu komputera czy najzwyklejszej lampy sufitowej. Dotyk i Komunikacja Knilla to kolejna metoda na połączenie zabawy słuchowej z ruchową :).
Nie pozostajemy również obojętni przy medycynie niekonwencjonalnej czyli terapia Aminokwasamioraz Oczyszczanie organizmu za pomocą ziół. Staramy się też wdrożyć dogoterapię ale niestety Shilka nie chce za bardzo z Nami współpracować - ale powoli po nitce do kłębka ;) .
Im więcej stymulacji - oczywiście z rozsądkiem tym większe i szybsze efekty możemy uzyskać u takich dzieci jak Nasz Kochany Ziomal.




 
Jak pomóc?

Jeżeli zechcesz mi pomóc - za co baaardzo Tobie dziękuję
Jeżeli zechcesz wesprzeć mnie ciepłymi słowami
Jeżeli zechcesz podzielić się swoimi uwagami, doświadczeniem, znasz kogoś, kto jest tak samo chory jak i ja
napisz ...

pomoc@ziomek-poziomek.com.pl
pdaction@wp.pl
tel. 512-152-138 - do mojego TATY
....................................

Są 3 sposoby pomocy dla mnie materialnej :

1. Przekaż 1 % podatku:

nr rachunku KRS 0000303590
Fundacja „Potrafię Pomóc” Na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych z Wadami Rozwojowymi z dopiskiem:
darowizna na rzecz: „Ziemowit Dawidziak”


2. Darowizny na rachunek:

31 1050 1575 1000 0023 3289 4001
Fundacja „Potrafię Pomóc”Na Rzecz Dzieci Niepełnosprawnych z Wadami Rozwojowymi
50-456 Wrocław, ul. Dworcowa 14/5 

W tytule przelewu :
darowizna na rzecz: „Ziemowit Dawidziak”

3.Można też przekazać dowolną kwotę ( a liczy się każda złotówka ) na konto Ziemka:

Paweł Dawidziak
Os. Orła Białego 79/9
61-251 Poznań
BANK BZWBK 18 1090 1359 0000 0001 1807 1451
w tytule: Ziemek
(UWAGA!! proszę wpisywać nr konta ręcznie - po kopiowaniu całości pojawia się komunikat o błędnym koncie !! )

Nasze cele :

- zbieranie funduszy na turnusy rehabiltacyjne
( koszt średnio ok 5 tys zł za 2-tyg pobytu )
- zbieranie funduszy na codzienną rehabilitację domową - czyli systematyczna ciężka praca polegająca na powtarzaniu tysiące razy podstawowych czynności
( koszt 3 tys zł/mc )
ćwiczymy m.in. metodami:
Bobath ,Vojty, Terapia Czaszkowo-Krzyżowa
- aminokwasy
( ok 800 zł/mc )
- nakrętki - mamy ok 6-7 ton !!
niedługo nie będzie już miejsca :)

 
 
 
 


PUNKTY ZBIÓRKI NAKRĘTEK :
POZNAŃ
1. OS. STARE ŻEGRZE 95G/10
2. PRZEDSZKOLE NR 163 OS. BOLESŁAWA CHROBREGO 106
3. CENTRUM ODZIEŻY UŻYWANEJ OS. BOLESŁAWA CHROBREGO PAWILON 101
4. OS. ORŁA BIAŁEGO 84 SKLEP "KRZYSZTOF"
5. OS. PIASTOWSKIE 16 SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "OSIEDLE MŁODYCH"
6. OS. PIASTOWSKIE 104 DOM KULTURY "NA SKARPIE"
7. OS. LECHA 43 DOM KULTURY "ORLE GNIAZDO"
8. OS. JAGIELLOŃSKIE 120 DOM KULTURY "JAGIELLONKA"
9. UL. ZAMENHOFA 133 "PASAŻ RONDO" SALON PLAY
10. UL. RUBIEŻ 12K/5
11. OGNIK 20 "EUROCHATA"
12. UL. WRONIECKA 21 STUDIO AX POLE DANCE&FITNESS
13. DROGA DĘBIŃSKA 12 KS WARTA POZNAŃ
14. UL. PÓŁWIEJSKA 32 "STARY BROWAR"
15. UL. DRUŻBICKIEGO 2 FANTASY PARK
16. UL. SŁAWIŃSKA 10 KLUB MAMMAIJA
17. UL. JUNIKOWSKA 35 LICEUM PLASTYCZNE
18. OS. ORŁA BIAŁEGO 66 SKLEP SPOŻYWCZY
19. OS. ORŁA BIAŁEGO 79 DROGERIA "SENGA"
20. OS. ORŁA BIAŁEGO 80 SOLARIUM CITYSUN
21. OS. CZECHA 59 ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYH NR 4
22. UL. SKŁADOWA 5 PGB HUMAN RESOURCES
23. UL. JANICKIEGO 20B KONSORCJUM CLAR SYSTEM
24. UL. NIECAŁA CENTRUM JĘZYKA ANGIELSKIEGO HELEN DORON
25. UL. SCZANIECKIEJ 6 - KLATKA SCHODOWA
26. UL. PIĘKNA 37 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 70
27. OS. TYSIĄCLECIA 30 DOM KULTURY "JUBILAT"
28. OS. POLAN 100 DOM KULTURY "POLANSTO"
DASZEWICE
1. UL. SZKOLNA 16 SZKOŁA PODSTAWOWA
LUBOŃ
1. UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44

PECNA
1. UL. LIPOWA 7/1
2. UL. SZKOLNA 19 SZKOŁA PODSTAWOWA
ŚWIECIE
1. UL. GIMNAZJALNA 3 I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE

MOSINA
1. UL. ŻEROMSKIEGO 26
JAROCIN
1. UL. SZUBIANKI 19 RATLIFE

BORÓWIEC
1. PARAFIA MATKI BOŻEJ KRÓLOWEJ RODZIN UL. POZNAŃSKA 107
2. UL. KARMELOWA 1

ŚRODA WIELKOPOLSKA
1. UL. PADEREWSKIEGO 36 "SKLEP POLSKI"
WARSZAWA
1. UL. TOPIEL 23 REDAKCJA CHIP
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane