wtorek, 6 listopada 2012

212. Pomoc Adamowi

Źródło: http://www.pomocadamowi.pl/

Mam na imię Adam, jestem spokojnym 26-latkiem. Poruszam się na wózku inwalidzkim, ponieważ cierpię na porażenie mózgowe cztero-kończynowe. Pomimo swojej niepełnosprawności i ogromnego bólu, jaki mi towarzyszy każdego dnia, jestem pogodną osobą i nie poddaję się łatwo.

Jednak pozytywne nastawienie to nie wszystko. Bardzo potrzebuję wózek elektryczny, który będę mógł bez problemu obsługiwać jednym palcem i dzięki któremu będę mógł poruszać się na stojąco.

Koszt wózka elektrycznego z pionizacją wynosi 50 000 złotych. Dlatego bardzo proszę o nawet najdrobniejszą pomoc finansową. W momencie pionizacji koła jezdne rozsuwają się na boki, co zapewnia dużą stabilność wózka oraz łatwiejsze pokonywanie progów i krawężników. Umożliwia to swobodne poruszanie się nawet w plenerze. Wzmocnione koła zapewniają amortyzację w czasie jazdy po nierównościach poza domem. To pozwoliłoby mi normalnie żyć i cieszyć się swoim hobby.

Uwielbiam fotografikę. Najchętniej robię zdjęcia na plaży. Dzięki temu wózkowi mógłbym podczas długich spacerów i robienia zdjęć zapomnieć o swojej niepełnosprawności. Marzę, aby świat oglądać na stojąco, tak jak robić to może każdy zdrowy człowiek.

Potrzebuję również pieniędzy na wyjazdy rehabilitacyjne. Jeden turnus to wydatek 3500 złotych. PEFRON refunduje go raz na 2 lata w połowie. Wierzę, że poprzez środki zebrane dzięki Waszej pomocy, uda mi się to osiągnąć.

Orzeczenie Lekarskie



Staram się być pogodną osobą, pomimo różnych przejść
i wielu przeciwności losu nie poddaję się.
Mam wiele zainteresowań. Głównie to muzyka i film. Najchętniej słucham trance oraz kawałków klubowych. Próbuję własnych sił w tworzeniu i mixowaniu różnych fajnych kawałków na programach komputerowych. Interesuję się również fotografią. Najchętniej robię zdjęcia na plaży. Jak każdy chętnie obejrzę od czasu do czasu jakiś dobry film. Najbardziej lubię filmy akcji i komedie. Staram się też w miarę możliwości spędzać czas na świeżym powietrzu, lubię długie spacery. Uwielbiam podróżować i zwiedzać nowe miejsca. Moim marzeniem jest wyjazd do Japonii czy Chin.

Jestem spokojnym, normalnym chłopakiem, który chce mieć szanse normalnie żyć bez pomocy innych.

Jeśli chcesz mnie bliżej poznać lub zadać jakieś pytanie zawsze możesz do mnie napisać. Chętnie odpiszę na każdą wiadomość.


JAK PRZEKAZAĆ 1% PODATKU?

Wypełniając odpowiednią rubrykę w rocznym zeznaniu podatkowym PIT (28, 36, 36L, 37, 38),proszę wpisać drukowanymi literami

1 NUMER KRS: 0000037904

2 Wnioskowana Kwota nie może przekroczyć 1% po zaokrągleniu do pełnych dziesiątek groszy w dół.

3 INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE : 11770 Popławski Adam Piotr

4 Zaznaczyć Wyrażam zgodę

bardzo z całego dziękuje za pomoc Adam


 
Jeśli chciałbyś pomóc mi w rehabilitacji, możesz przekazać pieniądze lub jeden procent podatku na konto Fundacji. Zostaną one przeznaczone na moje rehabilitacje i zakup wózka strona fundacji www.dzielnamatka.pl
Fundacja Dzielna Matka ul Pańska 3 05-110 Jabłonna nr konta 36 1020 1013 0000 0102 0236 0667

WAŻNY JEST TYTUŁ: 11770 Popławski Adam Piotr na pomoc

TYLKO Z TYM TYTUŁEM PIENIĄDZE TRAFIA NA RZECZ MNIE BARDZO PRÓSZĘ UWAŻNIE WPISYWAĆWpłacając darowiznę czy przekazując 1% podatku jesteś anonimowy nie znam danych darczyńcy


Wpłaty zagraniczne
Name: Fundacja Dzielna Matka
Address:: ul. Pańska 3 05-110 Jabłonna
Bank Pekao bp
SWIFT (BIC): BPKOPLPW

iban pl 36 1020 1013 0000 0102 0236 0667
WAŻNY JEST TYTUŁ: 11770 Popławski Adam Piotr na pomoc

(Stan na dzień 10-25-2012r.) 20757 zł następna aktualizacja 11-30-2012r.)

Serdeczne dziękuje za każda pomoc Adam



Kontakt z Adamem

gadu gadu: 5324982
E-mail: adam-poplawski@go2.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane