sobota, 8 września 2012

179. Fabianek

Źródło: http://fabianekosobie.blog.onet.pl/


Apel o pomoc!
Zwracam się do Państwa z prośbą o wsparcie finansowe.Dnia 27 sierpnia 2009 roku przyszedł na świat mój synek Fabian. Nic nie wakazywało na to, że urodzi się chory.Fabianek urodzil się z 3 pkt Apgar, ważył 2240, 46 cm długi z przepukliną oponowo-rdzeniową odcinka lędźwiowego kręgosłupa.W związku z czym przestał ruszać nóżkami. Na domiar tego po jakimś czasie pojawiło się wodogłowie, więc był ponownie operowany, żeby mieć
założony zbiorniczek w główce, ponieważ płyn oponowo-rdzeniowy nie był klarowny. Co jakiś czas nakłuwano główkę aby płyn wyciekał. Gdy płyn był klarowny przeprowadzono następną operację, która polegała na wymianie zbiorniczka na zastawkę komorowo-otrzewnową w główce.Przebył również operację przepuklin pachwinowych obustronnych i wodniaka prawego jądra.Po lewej stronie przepuklina była nawrotowa i kolejny raz operowana.Wykryto również epilepsję, refluks pęcherzowo-moczowy I i IV stopnia,
pęcherz neurogenny(musi być cewnikowany), zaćmę obydwu oczu ( Fabianek jest już po 4 operacjach oczu w CZDz i czekamy na kolejne ponieważ musi mieć wszczepione soczewki).
Musiałam wybierać między tatą Fabianka a samym Fabiankiem WYBRAŁAM SYNKA i zostaliśmy sami.Wzieliśmy się ostro do pracy i synek na dzień dzisiejszy robi postępy z czego jestem bardzo dumna.Muszę wspomnieć, że jestem samotną matką wychowującą jeszcze 9 letnią córkę. Nie ukrywam, że w zaistniałej sytuacji czas odgrywa bardzo dużą rolę. Fabianek potrzebuje stałej rehabilitacji, która pomoże mu w przyszłości normalnie funkcjonować w najbliższym otoczeniu. Każda matka chce dla swojego dziecka jak
najlepiej, niestety nie jestem wstanie pokryć kosztów rehabilitacji a tym samym pomóc mojemju synkowi. Z powyższą sytuacją byliśmy zmuszeni zapisać się do fundacji i prosic ludzi dobrej woli o wsparcie.
Fabianek wymaga rehabilitacji w warunkach domowych.Prywatna godzina ćwiczeń kosztuje 70 zł, prywatna półgodzinna wizyta logopedyczna 25 zł. Fabianek wymaga codziennej rehabilitacji a to przekracza moje możliwości finansowe.Zapewniam synkowi jak najczęstszy dostęp do wielu lekarzy specjalistów takich jak ortopeda,okulista,neurochirurg,neurolog,urolog i nefrolog.
Ja jako mama samotnie wychowująca Fabianka wspieram go i robie wszystko aby mu pomóc.Niestety moje możliwosci finansowe są bardzo ograniczone.Proszę o pomoc i zwracam się do wszystkich ludzi mających dobre serce i czułych na cierpienie innych o wsparcie finansowe,dzięki temu Fabianek ma szanse na lepsze jutro.Nawet najdrobniejsza wpłata z całą pewnością okaże się pomocna.
Aby powiększyć apel wystarczy kliknąć na niego!
Możesz Pomóc Mi Równiez Poprzez Tę Fundację:

FUNDACJA ,,ZŁOTOWIANKA"
ul.Wojska Polskiego 2; 77-400 Złotów
KRS: 0000308316
Nr.konta: 25 8944 0003 0002 7430 2000 0010
z dopiskiem darowizna na rzecz Fabiana Piaskowskiego-Rodzik
symbol p/7
Kontakt z mamą Fabianka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane