sobota, 29 września 2012

194. Chichot Losu

Źródło: http://kalusia82.blogspot.com/

KIM JESTEM ? SKĄD SIĘ WZIĘŁAM ??




Mam na imię Karolina...

Ciężko pisać o sobie samej szczególnie w chwili kiedy świat wali nam się pod nogami.
Mam sobie już 30 wiosen ale na tyle się nie czuje...
Mieszkam w Dąbrowie Górniczej.

Do maja zeszłego roku byłam pełną życia baaaaaaaaaaaaaaa teraz nadal jestem zwyczajną dziewczyną, której wszędzie pełno i wiecznie się śmieje. Tak mi to życie płynęło, trochę spokojnie trochę ni W październiku 2011 miał być piękny ślub... po 13 latach chodzenia z moim "chopkiem roztropkiem " zwanym tu i ówdzie " Hubim Bubim"w końcu trzeba było to jakoś zalegalizować. Suknia którą najlepiej jakbym sama sobie uszyła bo ja uwielbiam szyć i tworzyć. Wszyscy moi bliscy mnie z tego znają. Ja i igła to niezły duet !!!!
Aż tu jak to zwykle w życiu bywa...wiosna 2011 przygotowania pełną parą i rach ciach...ból głowy...rezonans i powalająca diagnoza GUZ MÓZGU. To cholerne paskudztwo nie dość ze zagnieździło się w mojej głowie to jeszcze w takim perfidnym miejscu ze nie da się go stamtąd wyrzucić.
I tak rozpoczęła się moja walka...........
 
By powiększyć apel wystarczy w niego kliknąć!
 
Karolina na Siepomaga: http://www.siepomaga.pl/f/zusmiechem/c/552
 
 



W czwartek 27.09.12 blog odwiedziło 522 osoby. Dziękuję i prosze o więcej! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są moderowane